Sp1

Zdobyliśmy Kusy Dwór

no images were found

W dniu 27.05.2015 r. uczniowie z klas 4c i 3d z opiekunami z naszej szkoły wyjechali na Zieloną Szkołę do Czaplinka. Wyjechaliśmy spod szkoły o godzinie 8:00. Podróż trwała niecałe 2 godziny. Po przyjeździe dostaliśmy klucze do pokojów hotelowych. Potem wyszliśmy na zewnątrz na zbiórkę. Zostaliśmy podzieleni na 3 grupy, w których pracowaliśmy do końca wycieczki.

Pierwszego dnia wycieczki mieliśmy paintballowy tor przeszkód, zjazd na linie oraz pływaliśmy rowerami wodnymi po dużym jeziorze. W bloku popołudniowym strzelaliśmy z łuków, mieliśmy zajęcia z samoobrony oraz bieg zadaniowy. Wieczorem zostało zorganizowane ognisko, na którym upiekliśmy kiełbaski.

Kolejny dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania następnie udaliśmy się na zajęcia sportowe. W tym dniu wspinaliśmy się na wysoką ścianę, strzelaliśmy z wiatrówki, była „szampaniada”, wspinaliśmy się na skrzynki, graliśmy w „baloniadę’’oraz odbyły się zajęcia taneczne. Na koniec dnia była dyskoteka.

W ostatnim dniu 29.05.2015r. były mistrzostwa w „baloniadę”. Resztę dnia spędziliśmy na graniu w piłkę ręczną, unihokeja i ”Kubby”, a na koniec przeciągaliśmy linę. Po zajęciach otrzymaliśmy suchy prowiant i o 15.50 byliśmy w Choszcznie.

Wycieczka bardzo nam się podobała, mieliśmy napięty plan dnia. Wróciliśmy zmęczeni, ale weseli. Uważamy, że nigdy nie zapomnimy tego wyjazdu.