Od 1 kwietnia wprowadzamy również nowy system zamawiania posiłków poprzez platformę „Zamów posiłek”. W ramach nowego systemu, każdy rodzic/opiekun/dorosły uczeń powinien założyć indywidualne konto do zarządzania zamówieniami posiłków. Na tym koncie zostaną odnotowane kwoty wpłat oraz inne informacje niezbędne do prowadzenia rozliczeń.
Dla uczniów, którzy chcą spożywać posiłek od 1 kwietnia br. pierwszego zamówienia należy dokonać do 29.03.2025 r. (ostateczny termin) Anulowanie posiłków będzie możliwe do godz. 9.00 dnia spożycia posiłku. Nowy system zapewni możliwość łatwego i wygodnego zarządzania zamówieniami posiłków. Wszystkie operacje takie jak zamawianie lub odmawianie posiłków, podgląd aktualnego stanu konta i historii opłat, a także dokonywanie wpłat na poczet zamawianych posiłków będą mogły być przeprowadzone o każdej porze z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, np. z komputera lub telefonu.
W razie problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę “Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji. Poniżej informacje o sposobach logowania w systemie.
Z poważaniem
Agnieszka Czukiewska
https://youtu.be/Igq2-b5Db7w (należy skopiować link do przeglądarki)